Salam 1M...
just simple report...
- Target : Haruan
- Port : Paya tinggal B.B.Bangi
- Date : 17.7.2011
- Time : 6.00pm-7.15pm
- Lure : Mazzy Frog MF40
the one & only mangsa yg tertewas...
cheersssssss!!!!!!!









Nasib baik la aku datang aritu klu tak g banyak yg mati tercekik kat pukat tu...xpasal2 aku dapat ikan nie....oops!!!sblm terlupa klu2 tuan pukat nie ade terbaca goblok aku nie, time kacih daun keladi la ye...tapi sowi aku dah terpotong ngan pisau pukat korg kihkihkih....
adios......
Dalam sesi menoman kali nie agak pelik dari biase coz bayak perkara2 diluar jangkaan yang berlaku...mgkn nie kesan dari penderhakaan Gelama kot..


Banyak riak-riak anak serta mamatoman mencakup udara, tapi apakan daya ilmu menoman masih belum sebati dlm diri Tok Batin, bahang nyer pun dirasai oleh aku & Abg Lan...
Berbekalkan spek mate polorized, akhirnyer berjaya gak anak toman yang masih pakai pampers nie didaratkan...hahaha hari nie dalam sejarah beb!!!
Cantik lak tengok baby toman nie... (ayat cover malu)hehehe
Kecewa ngan mamatoman tu..last2 kitorg wat keputusan tuk merelau haruan lak...banyak gak sambaran2 dari haruan nie tapi xde seko pn yg hook!!!tp pe yg membuatkan kitorg g tempe, kaki ngan double hook katak SureCatch aku dipinjam oleh bapok haruan...
Tah bila la bapok haruan nie nak pulangkan kaki katak aku nie....bertambah2 kecewa nampak nyer...huhuhu Tuk meredakan hati kitorg yang sedia panas nie, baik la kitorg g berendam kat anak sungai...